BB-väskan

Nu är bara en månad kvar till förlossning så det börjar bli dags att förbereda den berömda bb-väskan :). Vill ha snygga kläder att åka hem i. Minns hur skönt jag tyckte det var att duscha, fixa håret, sminka mig och göra mig fin när vi åkte hem med Valdemar! Och då hade jag ju ändå blivit snittad och hade ganska så ont. Men om man ser sunkig ut så känner man sig ju bara ännu sämre. Och nu får jag hoppas att det inte blir snitt så jag kan hoppa i jeansen till hemfärden!
Tänker nåt sånt här, Mih jeans, Missoni tröja och Louboutin pumps. Alternativt om jag blir snittad och inte kan ha jeans och klackar (pga såret) så blir det Greta klänning, Marc Jacobs pälsväst och Minnetonkas.
Dessutom ska jag sjävklart ha med mig några Juicy dressar, havaianas och uggs att mysa omkring i på BB.
Lillans saker måste förberedas också. Vi har köpt några små bodys och byxor men måste köpa någon liten kofta också. Vissa saker kan hon ha efter Valdemar. Ska upp och kika lite på vinden i de närmaste dagarna och se vad jag kan hitta, man kommer knappt ihåg vad han hade!
Nu ska jag städa badrummet så jag kan stryka ytterligare en punkt från min "To Do list"  jag gjorde igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0