I fredags

I fredags hade vi besök av Carina och Mats på dagen. Mats skulle till läkaren så de kom förbi och fikade. Trevligt!
På kvällen var jag och käkade på bistron med Charlotte. Det var väldigt mysigt! Där var det bra stämning och mycket folk!
Fick inte upp dörren till garaget när jag skulle gå dit så jag fick bära Valdemar sen fick han sova i soffan. Blev lite orolig för hur det skulle gå. Men han stökade kanske en halvtimme innan han somnade, grät lite och så, men sen sov han där i soffan hela kvällen. Så dukigt! Lilla krogräven ;) Tony slutade klockan 23 så då skjutsade vi hem Charlotte sen åkte vi hem.
Jag hade på mig skinnjacka från Rock´n´blue, klänning See by Chloé och ring från Juicy Couture.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0