Vecka 40+5

Idag var vi på Skansen. Det här var den sista utflykten med bara Valdemar för på söndag blir det igångsättning om inte Svea behagar komma spontant före det. Vi var på nya lillskansen, tittade på lodjur, björnar och älgar
Syns lite dåligt men jag hade på mig klänning från Greta, skinnjacka Rock´n´blue, pälsväst Marc Jacobs, mössa Ralph Lauren, solbrillor Marc Jacobs och stövlar Acne.
Efter Skansenbesöket åkte vi till stan och fikade på Baresso på Nybrogatan. När Tony gick till jobbet gick jag och Valdemar och shoppade lite. Valdemar fick ett par nya byxor, strumpor och fingervantar.
Jag köpte varsin "pushpresent" till mig och Tony också, en lyxig Mason Pearson borste till mig (fick ju en av Tony i julklapp som jag lämnade tilbaka för att jag inte tyckte jag behövde en hårborste för 1000 :- men har inte kunnat glömma den, hehe ) och en parfym till Tony, den nya YSL, hoppas han kommer gilla den men det tror jag för den var inte så olik den förra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0