Tuesday diary

Idag började dagen så mysigt! Jag och Tony fick ligga kvar i sängen en hel timme när Valdemar gick upp och tittade på bollibompa innan han kom och hämtade oss. Vi åt en god frukost, sen låg vi i soffan och tittade på bilder från i somras och åt godis.
Efter att Tony hade gått till jobbet tog jag och Valdemar en lång och skön promenad runt äppelviken. Väl hemma igen lagade jag pannkakor, vilket verkligen var en hit! Första gången han inte har spillt och lekt med maten =).
Efter maten var det dags att prova badprodukterna från Natusan som vi fått prova genom Buzzador. De var helt underbara. Doftade så gott! Det var en badtvål/skum och en olja. Valdemar verkade uppskatta de väldigt mycket också. Efter att han badat i ca en halvtimme smorde jag in honom i oljan och sjöng för honom. Väldigt mysigt, har faktiskt inte gett honom massage sen han var en baby. Men nu är vi back on track!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0