Ny jacka!!!!

Idag jobbade jag på matdax till kl 16 sedan körde jag till stan för att lämna bilen hos Tony och hämta Valdemar som hade fått följa med honom till jobbet. Sen hade jag tänkt gå på stan för att bara TITTA på jackor. Therese kunde ju inte få tag i någon parajumper till mig så jag var ju så ledsen. Men Tony hade tagit med sig pengar till mig och sa att jag kunde få köpa en till fullpris. Lyckliga mig!! Och värdens snällaste Tony!!!!! Hittade en xs i svart på sealife så jag slog till. Den är SÅÅÅÅÅÅ fin!!! Parajumpers long bear heter den.
Köpte ett nytt lack från essie också, ett svartgrått som heter bobbing for baubles. Fick med mig en svart kjol och n leopardblus från zara också som jag tänkte prova imorgon. Vet inte om det passar när man är tjocksmockagravid.. Vi får se...
Imorgon ska jag jobba igen. Åttonde dagen på raken! Men imorgon är det på Jackie. Det är kul att variera litegrann.
Vi är lediga på söndag så då ska vi bara mysa. Åh vad jag ser fram emot det!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0