It´s a girl!

Idag var vi på ultraljud och allt såg bra ut. Det var lite svårt att se men är med största sannolikhet en flicka. Bebisen var lite vild och flyttade sig hela tiden, men hon kunde iaf inte se någon liten pung hänga fram :). Vi glömde bort att fråga om bilder. Lite tråkigt, men vi får se om vi tar ett till ultraljud senare för att bli helt säkra på vilket kön bebisen har. Beräknat förlossningsdatum blev 14 april vilket betyder att jag är gravid i vecka 17+2.
Efter att Tony åkt till jobbet blev jag så trött och gick och la mig och sov med Valdemar i ett par timmar. Man blir verkligen tröttare av att vara gravid! Sen slöade vi bara, tittade på tv och åt lite älgkorv tills klockan var ca 20:30. Då fick Valdemar gå och bada. Använda han nya badprodukter från Natusan. Förstår inte hur vi har klarat oss utan såna förut. De är bara så bra!
Nu ska jag själv ta mig ett bad och sedan krypa till kojs.
Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0